Våre ViewPoint-undersøkelser er utført med støtte fra det internasjonale forskningsinstituttet GFK, hvor vi inviterer samfunnet vårt til å gi mer dyptgående tilbakemeldinger om et utvalgt tema, som strekker seg fra arbeidshelse og sikkerhet til vannforvaltning.
Fellesnevneren for alle undersøkelser er imidlertid hvordan bedrifter kan bygge bærekraftige forretningsresultater.
Merk - Alle våre ViewPoint-rapporter og Espresso-undersøkelser presenteres på engelsk.
ViewPoint-rapporter 2025
Matsvinn og matvaretap i verdikjeden
Innsikt fra mat-og drikkevareindustrien
VIewPoint-rapporter 2024
ViewPoint-rapporter 2023
ViewPoint-undersøkelser 2022
ViewPoint-rapporter 2021
Hvordan går bedrifter over til sirkulær økonomi?
En sirkulær økonomi representerer et avvik fra tradisjonelle produksjons- og forbruksmønstre.
ViewPoint-rapporter 2020
Konkurransefortrinn gjennom robusthet i forsyningskjeden
Pandemien har utfordret forsyningskjeder over hele verden.
Hva er viktig for forbrukerne når de kjøper mat- og drikkevarer?
Matsikkerhet er helt klart det viktigste for forbrukerne, og de har en tendens til å stole på at merkevarene sørger for dette.