2014-02-13

Liv Hovem er utnevnt til ny leder for DNV GL Europa og det sørlige Afrika

DNV GL – Oil & Gas, den ledende tekniske rådgiveren innen verdens olje- og gassindustri, har utnevnt Liv Hovem som direktør for sin divisjon for Europa og det sørlige Afrika.

2014-02-07

Gamle tankskip kan spille en rolle i verdens vannkrise

I følge et av DNV GLs forskningsprosjekter er utfasede tankskip en del av en løsning som kan gi svært tiltrengt rent vann til kystbyer. "Å gjøre om skip til offshore behandlingsanlegg for avløpsvann er en radikalt ny tilnærming til verdens vannmangel," sier Bjørn K. Haugland, DNV GL-gruppens Chief Sustainablility Officer.

2014-02-05

DNV GL får mega prosjektkontrakt i Nordsjøens største nye offshore-utbygging

DNV GL UK har sikret seg en multi-million britiske pund kontrakt som tredjeparts ICP (uavhengig kompetent person, eller Independent Competent Person), i samband med å sikre samsvar med britiske offshore-regler for Statoils Mariner-prosjekt.

2013-12-16

DNV GL lanserer nytt globalt brand

– Vår visjon om global påvirkning for en trygg og bærekraftig fremtid har aldri vært mer relevant enn nå, sier Henrik O. Madsen, konsernsjef for DNV GL som i dag lanserer ny visuell identitet. – Det nye brandet gjenspeiler vår ambisjon om å gjøre verden tryggere, smartere og grønnere, sier han.

2013-12-16

Ti nye DNV GL utnevnelser styrker det globale lederskapet

DNV GL har utnevnt ti nye regionledere for å nå sitt mål om å tilby verdens mest fyldestgjørende sett av klassifikasjonstjenester, teknisk støtte og forskningsresultater.

Vennligst kontakt oss ved presserelaterte spørsmål.

Oversikt over:

Pressekontakter i DNV GL